czwartek, 17 marca 2011

once I wanted to be the greatest

jak wyrazić myśli, które są absolutnie nieposkładane? jak pisać o rzeczach, których realności nie jest się do końca pewnym? jak pisać o emocjach podsycanych jeszcze endorfinowym speedem.
wszystko się zmienia. i to na przestrzeni stosunkowo krótkiego czasu, bo kilku dni, tygodni, miesięcy.
czyli zgodnie z ostatnią myślą MR, gdy byłyśmy niedawno na piwie. stwierdziła ona, że moje życie diametralnie się zmieniło. zmieniło szczególnie swoją orbitę, wokół której zwykło się kręcić. jeszcze niedawno chodziło tylko o dobre wykorzystanie, tego co mam. skupiając się na przyjaciołach, koncertach, nauce itp. a teraz już od wielu, wielu dni kręci się wokół tylko jednego punktu- WordPress'a. dość radykalna zmiana, bo teraz trzeba brać pod uwagę potrzeby, uczucia i grafiki dwóch osób, a nie tylko jednej.
jakby tych zmian nie było dość, to dziś już pierwszy dzień w pracy. a jutro pierwszy dzień jako oficjalna współlokatorka w mieszkaniu, które znam aż za dobrze. w weekend przemeblowania i przyzwyczajanie się do takiego stanu rzeczy. do siebie nawzajem już coraz bardziej na poważnie i coraz bardziej nierozerwalnie.
jakby cały świat należał tylko do mnie. do nas.

(*tytułowa piosenka: Cat Power- The Greatest)


3 komentarze:

  1. Wraz ze zmianą orbity zmienia się też widzenie Kosmosu, prawda? ;) Też bym tak chciała :)
    A jaka praca? Jak Ty to godzisz wszystko?

    OdpowiedzUsuń
  2. przygotowania na Jelonka pełną parą, już nawet mam bilet :) Mam nadzieję, że Twoje przygotowania są minimum na takim samym poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę powiedzieć, że moja ekipa była chyba najbardziej nietypową dotychczasową ekipą, z jaką miałam przyjemność się bawić na koncercie. Nigdy wcześniej taki skład się nie pojawił i pewnie się już nie pojawi, bo każdy z nas jest z zupełnie innej bajki:) Czy choroba oznacza, że jutrzejszy Kabanos nie wypali? Miałam nadzieję, że uda się spotkać w spokojniejszych okolicznościach. W ogóle mam nadzieję, że to nic poważnego i szybko przejdzie :)

    OdpowiedzUsuń